Szkolenia
Szczegółowe informacje o szkoleniach prowadzonych w ramach Factor EDU (Placówki Kształcenia Ustawicznego wpisanej do ewidencji Wydziału Oświaty w Urzędzie miasta Poznania)Uczymy i dzielimy się wiedzą opartą na 25 doświadczeniu w branżach security oraz IT.
Czy to doświadczenie nie zacienia ciekawości wobec nowości? Absolutnie NIE!
Chcemy, abyście dowiedzieli się jak najwięcej na temat programowania, prowadzenia projektów IT oraz zabezpieczeń techniczych oraz aby to czego uczymy było zawsze aktulane, dlatego program szkoleń się zmienia i jest dostosowywany do tego, jakie sa aktualne wymogi i standardy!

Wkrótce przedstawimy nową ofertę szkoleniową.
Pozostańcie z nami.
Jeśli chcesz być na bieżąco napisz do nas, a my będziemy przesyłali Ci aktualne informacje o naszych działaniach.
OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI USŁUG SZKOLENIOWYCH
- Wykonawca jest odpowiedzialny względem Odbiorcy, jeżeli wykonana usługa była wadliwa, a wada polega na niezgodności sprzedanej usługi z zamówieniem lub umową.
- W szczególności usługa jest niezgodna z umową, jeżeli:
- usługa szkoleniowa w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym była wykonana w sposób niezgodny z postanowieniami Zamówienia lub Umowy
- niedotrzymany został z winy Wykonawcy określony w Umowie termin realizacji usługi.
- Reklamację należy złożyć do Dyrektora Ośrodka Factor EDU, w formie pisemnej wykorzystując formularz reklamacji (załącznik nr 1) pod rygorem nieważności.
- Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
- Wykonawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Wykonawca powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:
- częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej,
- możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
- Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.
Biuro sprzedaży
Ul.Garbary 14B; 61-867 Poznań
Czynne w godzinach:
Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00
Sob. – Niedz.: zamknięte